У 1997 році закінчив Кременецький педагогічний коледж імені Т.Г. Шевченка за спеціальністю «Трудове навчання» й отримав кваліфікацію вчителя праці, керівника гуртка народних промислів.
У 2000 році закінчив Тернопільський державний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання, прикладна і технічна творчість», одержав кваліфікацію учителя трудового навчання, прикладної і технічної творчості, креслення і безпеки життєдіяльності.
З 1997 по 2001 роки працював на посаді вчителя художніх промислів у Шепетівському міжшкільному навчально-виробничому комбінаті (м. Шепетівка). Впродовж цього часу підготував трьох призерів ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання та близько десяти призерів ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання. З 2001 року й по теперішній час працює на кафедрі технологічної та професійної освіти і декоративного мистецтва Хмельницького національного університету.
У 2006 році закінчив Хмельницький національний університет за спеціальністю «Облік і аудит», одержав кваліфікацію спеціаліста з обліку і аудиту.
У 2007 році захистив кандидатську дисертацію на тему «Методика технологічної підготовки учнів старших класів сільських загальноосвітніх навчальних закладів» за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика трудового навчання.
У 2010 році рішенням Атестаційної колегії МОН України отримав вчене звання доцента кафедри теорії та методики трудового і професійного навчання.
У 2019 році захистив докторську дисертацію на тему «Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів» за спеціальностями 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти й 13.00.07 – теорія і методика виховання.
У 2020 році на підставі рішення Атестаційної колегії МОН України присвоєно вчене звання професора кафедри технологічної та професійної освіти і декоративного мистецтва.
З 2017 по 2021 роки – завідувач кафедри технологічної та професійної освіти і декоративного мистецтва.
З 2021 року й по теперішній час ‒ професор кафедри технологічної та професійної освіти і декоративного мистецтва.
З 2016 по 2019 роки член науково-методичної комісії із загальної, професійної освіти та спорту (підкомісія 014-2 «Середня освіта (математика, фізика, інформатика, біологія та здоров’я людини, хімія, географія, трудове навчання та технології») сектору вищої освіти Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України.
З 2019 року член редакційної колегії наукового фахового видання «Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент» (АРТ АКАДЕМІЯ сучасного мистецтва імені Сальвадора Далі, Інститут професійно-технічної освіти НАПН України).
З 2019 року входить в склад експертів Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти для проведення акредитаційних експертиз освітніх програм закладів вищої освіти за спеціальностями: 11 – Освітні, педагогічні науки, 14 – Середня освіта (за предметними спеціальностями), 15 – Професійна освіта (за спеціалізаціями).
З 2020 року по теперішній час – член галузевої експертної ради Національного агентства забезпечення якості вищої освіти (галузь 01 Освіта за спеціальністю 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями)).
З 2020 р. – асоційований редактор наукового фахового видання категорії «Б» Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України.
Автор понад 250 наукових праць. Серед них – монографії, посібники (з грифом МОН України та Хмельницького національного університету), підручники, методичні рекомендації, практикуми, наукові статті у вітчизняних і зарубіжних виданнях з методики трудового навчання та технологій, теорії та методики позаурочної діяльності.
Наукові інтереси відносяться до професійної педагогіки і методики технологічного навчання в профільній школі, теоретичних і методичних засад професійної підготовки майбутніх учителів технологій до виховної роботи й позашкільної освіти.
Відзнаки і преміювання
Неодноразово нагороджувався подяками та грамотами, зокрема й за якісне керівництво студентською науковою роботою:
- Нагороджений Почесною грамотою Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка за багаторічну сумлінну працю та відданість справі (2024 р.);
- Відзначений Подякою Хмельницької обласної бібліотеки для юнацтва за вагомий внесок у розвиток української культури і мистецтва, за багаторічну плідну співпрацю з Хмельницькою обласною бібліотекою для молоді з естетичного виховання підростаючого покоління (2023 р.);
- Нагороджений Грамотою Хмельницького національного університету за високий професіоналізм, вагомі творчі здобутки у розвиток педагогіки вищої школи, проведення наукових досліджень, підготовку та проведення ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи» (2023 р.);
- Відзначений Подякою ДНЗ «Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг» за багаторічну сумлінну співпрацю, високий професіоналізм та особистий вагомий внесок у розвиток професійної (професійно-технічної) освіти (2022 р.);
- Відзначений Подякою від голови Національного агентства із забезпечення якості (2022 р.);
- Нагороджений Нагрудним знаком “Відмінник освіти” МОН України (наказ № 266-К від 14.10.2022 р.);
- Нагороджений Почесним знаком «Ушинський К.Д.» Національної академії педагогічних наук України (2020р.);
- Відзначений Подякою Хмельницького обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді за чітку, змістовну підготовку та високу організацію проведення семінарів-практикумів (2018 р.);
- Нагороджений Почесною грамотою Національної академії педагогічних наук України за високий рівень педагогічної майстерності, вагомі здобутки у професійному становленні учнівської молоді, творчу співпрацю з науковими підрозділами НАПН України (2018 р.);
- Відзначений Подякою Національної академії педагогічних наук України за особисті творчі здобутки у дослідженні проблем теорії і методики професійної освіти, впровадження результатів наукових досліджень, багатолітню працю з інститутами НАПН України (2017 р.)
- Відзначений Грамотами Хмельницької обласної державної адміністрації (2012р., 2017 р.)
- Відзначений Подяками Управління культури і туризму Хмельницької міської ради (2007р., 2008р., 2009р., 2010р, 2011р., 2012р.);
- Відзначений Грамотою Академії педагогічних наук України за активну участь у дослідженні проблем теорії і методики професійної освіти та плідну працю з інститутами НАПН України (2009 р.);
- Відзначений Подякою Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України за плідну співпрацю у проведенні Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів (2009 р.);
- Нагороджений Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України за багаторічну сумлінну працю, особистий внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів, плідну науково-педагогічну діяльність (2009 р.);
- Відзначений Почесними грамотами Управління культури Хмельницької обласної державної адміністрації (2005р., 2007р.).
Підвищення кваліфікації (стажування)
- курси підвищення кваліфікації за програмою «Організація підготовки та процедура акредитації освітньої програми» відповідно до наказу від 14.06.2023 № 94-КП (30 год.);
- закордонне стажування в Університеті менеджменту та безпеки в Кошицях (Словаччина) терміном з 07.02.2023 р. до 22.03.2023 р. відповідно до наказу від 06.02.2023 №26-КП. (180 год.);
- підвищення кваліфікації «Проектування та реалізація освітніх програм за спеціальністю 014 «Середня освіта» в Центральноукраїнському державному університеті імені Володимира Вінниченка та Центрі українсько-європейського співробітництва терміном з 31.10.2022 р. до 11.12.2022 р. відповідно до наказу від 28.10.2022 №250-КП. (180 год);
- тренінг «Галузевий аспект акредитації: міжнародний досвід для членів галузевих експертних рад» на он-лайн платформі НАЗЯВО 03.02.2022 (30 год.);
- курси підвищення кваліфікації за програмою «Педагогічна майстерність» у 2021 році відповідно до наказу від 31.05.2021 № 122-КП (30 год.);
- підвищення кваліфікації експертів з акредитації освітніх програм відповідно до наказу від 15.04.2021 №91-КП (30 год.);
- в Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка терміном з 08.02.2021 р. до 05.05.2021 р. відповідно до наказу від 05.02.2021 №37-КП. (180 год.).
Інформальне підвищення кваліфікації у 2024 році (30 год.):
- навчання за програмою підвищення кваліфікації науково-педагогічних, педагогічних працівників з питань впровадження дуальної форми здобуття освіти у закладах вищої та фахової передвищої освіти / Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти, з 20.03.2024 – 20.06.2024 р., сертифікат № СС 38282994/3162-24;
- лекція «Педагогіка Серця і Добра Академіка Івана Зязюна» у межах серії вебінарів «Цвіт української педагогіки: сучасне і минуле» / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, 29.02.2024, сертифікат № 29022024-494;
- курс підвищення кваліфікації «Прогресильне викладання: інтенсив від Острівців» / ГО «Прогресильні»; з 04.03.2024 – 04.04.2024, сертифікат № 00310;
- семінар «Розвиток інтелектуального капіталу закладу професійної освіти» / Інститут професійної освіти НАПН України, 17.04.2024, сертифікат № С-2024/1393.
Інформальне підвищення кваліфікації у 2023 році (30 год.):
- семінар «Особливості реформування змісту технологічної освіти» / ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», 09.02.2023, сертифікат №ПК-2023/675;
- вебінар «Використання позитивної психології для покращення освітнього процесу: підтримка особистісного розвитку та зростання здобувачів освіти» / КУ ХМР «ЦПРПП», 02.11.2023, сертифікат № 2877/1123;
- курс «Штучний інтелект майбутнє освіти» / Міністерство цифрової трансформації України, ГО «Прогресильні», 07.11-23.11.2023, сертифікат № ШІ-003029:
- вебінар «Створення дидактичних ігор за допомогою сучасних інтернет-ресурсів» / ТОВ «На урок», 28.09.2023, сертифікат № В938-4822657.
Інформальне підвищення кваліфікації у 2022 році (13 год.):
- вебінар «Цифровий двійник університету» ДЗВО «Університет менеджменту освіти» 19.05.2022;
- вебінар «Розвиваємо результативність: особистий ресурс учасників освітнього процесу в умовах війни» ДЗВО «Університет менеджменту освіти» 30.05.2022;
- семінар «Академічна доброчесність у ЗВО» Erasmus+ 23.05.2022 сертифікат № 2022/149.
Інформальне підвищення кваліфікації у 2020 році (30 год.):
- курс «Конфлікт інтересів: треба знати! Від теорії до практики» на платформі онлайн-курсів Prometheus 28.10.2020;
- семінар «Внутрішнє забезпечення якості вищої освіти: розвиток освітніх програм та їх акредитація» на он-лайн платформі СДУ 24.11.2020;
- вебінар «Авторські ідентифікатори: Publons/ResearcherID, ORCID та ін.» на он-лайн платформі Clarivate 06.07.2021.
Навчальні дисципліни
- Теорія та методика виховної роботи
- Теорія та методика позашкільної освіти
- Методика технологічного навчання в профільній середній освіті
- Декоративно-прикладне мистецтво
- Народні ремесла та промисли
Список наукових та навчально-методичних праць
Наукові видання, що індексуються у Web of Science та Scopus
- Nataliya Chendey; Lesya Lebedyk; Ihor Androshchuk; Krystina Chorna; Viktor Strelnikov. THEORETICAL FOUNDATIONS OF DESIGNING THE PEDAGOGICAL PROCESS AS A SPECIAL TYPE OF GROUP ACTIVITY (ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ЯК ОСОБЛИВОГО ВИДУ ГРУПОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ). Conhecimento & Diversidade, Niterói, v. 15, n. 38 Jul./Set. 2023. Р. 496-507 DOI: 18316/rcd.v15i38.11097 https://revistas.unilasalle.edu.br/index.php/conhecimento_diversidade/article/view/11097 (WOS)
- Ihor Androshchuk, Dmytro Pohrebniak, Vitalii Kulchytskyi, Lesia Zelman, Halyna Kuznetsova, Iryna Zhyhora (2022) Application of Context-Based Learning in Modern Pedagogy. Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research, Special Issue No.: 12/02/XXVIII. (Vol. 12, Issue 2, Special Issue XXVIII.), 22-28. http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/120228/papers/A_04.pdf (Web of Science)
- Yezhova, O.V., Anisimov, N., Pashkevich K., Androshchuk I., & Mishchenko, O. (2021). Professionally Important Qualities of the Specialists in Design, Technology, and Service in the Postmodern Society. Postmodern Openings, 12(3Sup1), 21-44. https://doi.org/10.18662/po/12.3Sup1/349 (Web of Science)
- Yatsenko, V., Patsaliuk, I., Androshchuk, I., Dziurakh, Y., & Diomidova, N. (2021). A motivação dos alunos para a atividade profissional-pedagógica. Laplage Em Revista, 7(1), p.449-467. https://doi.org/10.24115/S2446-6220202171809p.449-467 (Web of Science)
- Nataliia Malinovska, Valentyna Borova, Valentuna Benera, Vadym Shemchuk, Iryna Gogol, Ihor Androshchuk. Interactive Training Tools in the Modern Educational Process. Systematic Reviews in Pharmacy. Vol 11, Issue 9, Sep-Oct 2020. РР. 478-480. URL: https://www.sysrevpharm.org/abstract/interactive-training-tools-in-the-modern-educational-process-66277.html (Scopus).
- Iryna ANDROSHCHUK, Ihor ANDROSHCHUK, Mykola KURACH, Viktoriia KHRENOVA, Oleksandr LIVSHUN. The System of Training Future Teachers for Organizing Extracurricular Activities of Pupils. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. 2020. – Vol. 12, Is. 2, P. 60-85. Режим доступу: https://doi.org/10.18662/rrem/12.2/266 (Web of Science)
- Androshchuk Iryna V. A Building the Content of Teacher Training in the Context of Education for Sustainable Development [Electronic resource] / Iryna V. Androshchuk, IhorP. Androshchuk , Olga J. Komochkova // Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională.– 2020, Vol. 12, Is. 1, Sup. 1. – P. 19–36. URL: https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/2576/pdf(Web of Science).
- Андрощук І. В. Скрайбінг-презентація як засіб підвищення ефективності освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. Інформаційні технології і засоби навчання [Електронний ресурс] : електронне наук. фах. вид. / І. В. Андрощук, І. П. Андрощук. – 2019. – Т. 72, № – С. 67–80. Режим доступу: https://journal.iitta.gov.ua/index.php//itlt/article/view/2602 (Web of Science (ESCI).
- Андрощук І. В. Технологія розробки електронного посібника з дисципліни «Методика трудового навчання». Інформаційні технології і засоби навчання [Електронний ресурс] : електронне наук. фах. вид. / І. В. Андрощук, І. П. Андрощук. – 2017. – Т. 61, № 5. – С. 24–35. – Режим доступу: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1769/1245 (Web of Science (ESCI)
Статті опубліковані у фахових виданнях України
- Андрощук І.П. Застосування сучасних інформаційних технологій під час дистанційного навчання ⁄ «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»)»: журнал. 2024. № 5(33) 2024. С. 541- 554. http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/issue/view/242
- Андрощук І.В., Андрощук І.П., Григорук П.М. Методична підготовка майбутніх учителів в контексті сучасних вимог. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). Випуск № 4(38) 2024. С. 56-67. http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/issue/view/228/324
- Ihor Androshchuk, Iryna Androshchuk, Natalya Bidyuk, Vitalii Tretko. CURRENT TRENDS IN THE DEVELOPMENT OF UKRAINIAN higher education system. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Випуск № 70. C. 148-154.
- Андрощук І.В., Андрощук І.П. Smart-комплекси як засіб підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій у контексті сучасних вимог. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»): журнал. 2023. – № 9(27). С. 79-90. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-9(27)-79-90 http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/4721/4745
- Андрощук І.В., Андрощук І.П. Методологічні підходи щодо підготовки майбутніх учителів до формування громадянської відповідальності учнів. Молодь і ринок, 2022. – №6 (204). – С. 6-11. Режим доступу: http://mir.dspu.edu.ua/article/view/265715/261750
- Андрощук І.В., Андрощук І.П., Красильникова Г.В. Preparing future handicraft teachers for inclusive education in Ukraine schools. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. 2021. Vol. 8, № 1, 122-131 https://journals.pnu.edu.ua/index.php/jpnu/article/view/4950/5431
- Androshchuk I., Androshchuk I. Modern trends in teacher education in Canada. Comparative Professional Pedagogy : Scientific Journal. Kyiv–Khmelnytskyi, 2020. Volume 10, Issue 1. P. 7–11.
- Андрощук І.В., Андрощук І.П. Форми теоретичної підготовки майбутніх учителів трудового навчання до позаурочної діяльності. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Вип. 1(21), ч. 2 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. І. І. Демченко]. – Умань : Візаві, 2020. – С. 6-14.
- Андрощук І.В., Андрощук І.П. Напрями професійної самореалізації вчителя трудового навчання та технологій // Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент – Випуск 15. – 2020. – 103-116. https://doi.org/10.37041/2410-4434-2020-15-7
- Андрощук І.В., Андрощук І.П. Проблеми організації позаурочної діяльності учнів учителями трудового навчання та технологій. Педагогічна освіта: теорія і практика – Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту педагогіки НАПН України. 2020. № 28 (1-2020) – С. 212-223.
- Андрощук І.В., Андрощук І.П. Співпраця закладів вищої освіти із стейкхолдерами як умова підвищення ефективності підготовки майбутніх педагогів. Педагогічна освіта: теорія і практика – Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту педагогіки НАПН України. 2020. № 29 (2-2020) – С.215-226.
- Андрощук І.В., Андрощук І.П. Factors in developing pedagogical excellence in future teachers. Professional Pedagogics / 2(21)’ 2020, рр. 29-34. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2020.21.29-34
- Андрощук І. П. Проектування змісту професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнівської молоді / І. П. Андрощук // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка : зб. наук. праць : Вип. 16 / Інст-т проф.-тех. освіти НАПН України ; [Ред. кол.: В. О. Радкевич (голова) та ін.]. – ЖККГВ «Полісся» ЖОР., 2018. – С. 128–135. (Index Copernicus International, Ulrich’s Periodicals Directory)
- Андрощук І. П. Модель системи професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності / І. П. Андрощук // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць Уманського держ. пед. у-ту ім. П. Тичини. Умань, 2018. – Вип. 18. – С. 141–147. (Index Copernicus)
- Андрощук І. П. Проектна культура: сутність та особливості / І. П. Андрощук // Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент : зб. наук. пр. / МІХМД ім. С. Далі, ІПТО НАПН України ; редкол. : В. Ф. Орлов (голова) Київ : Вид-во ТОВ «ТОНАР», 2018. – Вип. 13 : (Серія: Педагогічні науки). – С. 208–221. (Index Copernicus International)
- Androshchuk I. Specificity of student’s technological training in Finland and Great Britain / І. Androshchuk, I. Androshchuk // Comparative Professional Pedagogy. Scientific Journal. Kyiv–Khmelnytskyi, 2018. – Vol. 8, Is. 3. – P. 20–25. (Cabell’s directory)
- Androshchuk I., Androshchuk I. Specificity of student’s technological training in Finland and Great Britain / І. Androshchuk, I. Androshchuk // Comparative Professional Pedagogy. Scientific Journal. Kyiv–Khmelnytskyi, 2018. – Vol. 8, Is. 3. – P. 20–25.
- Androshchuk I. Methodology in Training Future Technology and Engineering Teachers in the USA / І. Androshchuk, I. Androshchuk // Comparative Professional Pedagogy. Scientific Journal. – Kyiv–Khmelnytskyi, – Vol. 7, Is. 3. – P.70–74. (Cabell’s directory)
- Androshchuk Peculiarities of future technology teachers’ training in Poland and Great Britain / І. Androshchuk, I. Androshchuk // Comparative Professional Pedagogy. Scientific Journal. – Kyiv–Khmelnytskyi, 2017. – Vol. 7, Is. 1. – P. 48–52. (Cabell’s directory)
- Androshchuk I. V. Factors of Future Handicraft and Technology Teachers’ Training for Pedagogical Interaction in Professional Activity / І.Androshchuk, I. P. Androshchuk // International Journal of Education & Development. Psychology. Publishing office: Accent Graphics Communications. – Hamilton, ON, 2017. – Vol. 3. P. 50–57. – Режим доступу: http://uaped.com/files/International-Journal- of--2017-3-.pdf.
- Андрощук І. П. Організація позаурочної діяльності учнів / І. П. Андрощук // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка : зб. наук. праць. – Павлоград, 2017. – Вип. 13. – С. 115–121. (Ulrich’s Periodicals Directory)
- Андрощук І. П. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів / І. П. Андрощук // Науковий часопис Нац. пед. у-ту ім. М. П. Драгоманова. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ, 2016. – Вип. 54. – С. 10–14.
- Андрощук І. П. Зміст підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнівської молоді/ І. П. Андрощук // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Ч. 2., Кропивницький, 2016. – Вип. 10. – С. 93–96.
- Андрощук І. П. Пізнавальний, розвивально-виховний потенціал художньо-технічної діяльності / І. П. Андрощук // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. Ін-ту пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. Київ-Ніжин, 2015. – Вип. 2 (11). – С. 111–118. (Google Scholar)
- Андрощук І. П. Позаурочна предметно-перетворювальна діяльність як складова професійної підготовки майбутніх вчителів технологій / І. П. Андрощук // Науковий часопис Нац. пед. у-ту ім. М. П. Драгоманова. Серія № 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ, 2015. – Вип. 52. – С. 3–8.
- Андрощук І. П. Основні підходи професійної підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів / І. П. Андрощук // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Ч. 1., Кіровоград, 2015. – Вип. 7. – С. 108–110.
- Андрощук І. П. Проблеми здійснення моніторингу в навчальних закладах / І. П. Андрощук // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб.наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичин / ред. кол.: Н. С. Побірченко (гол. ред.) та ін. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2013. – Вип. 45. – С. 281–287.
- Андрощук І. П. Використання індикаторного підходу під час моніторингу навчальних досягнень студентів / І. П. Андрощук // Молодь і ринок. – 2013. № 11. – С. 88–93.
- Андрощук І. П. Специфіка організації навчальної діяльності студентів під час вивчення дисципліни «Декоративно-прикладне мистецтво» / І. П. Андрощук // Молодь і ринок. –2011. –№ 5. – С. 85–89.
- Андрощук І. П. Організація етнографічних досліджень з декоративно-прикладного мистецтва у майбутніх учителів трудового навчання / І. П. Андрощук : зб. наук. праць Уманського держ. пед. у-ту ім. П. Тичини. Умань, 2010. – Ч. 2. – С. 22–29.
- Андрощук І. П. Особливості технологічного профілю учнів старшої школи за рубежем / І. П. Андрощук // Молодь і ринок. – 2009. – № 11. – С. 55–59.
- Андрощук І. П. Дидактичні ігри на уроках трудового навчання / І. П. Андрощук // Імідж сучасного педагога. – 2009. – № 8–9. – С. 126–129.
- Андрощук І. П. Педагогічні аспекти формування пізнавальних інтересів учнів / І. П. Андрощук // Імідж сучасного педагога. – 2009. № 2–3. – С. 38–40.
- Андрощук І. П. Формування патріотизму в учнів засобами писанкарства / І. П. Андрощук // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Серія: Психолого-педагогічні науки, Ніжин, 2009. – № 5. – С. 53–57.
- Андрощук І. П. Використання модульного підходу до обґрунтування змісту профільної технологічної підготовки сільських старшокласників / І. П. Андрощук // Молодь і ринок. – 2008. – № 7–8. – С. 67–71.
- Андрощук І.П. Основні підходи до розробки моделей організації технологічного навчання учнів старших класів сільських загальноосвітніх навчальних закладів / І. П. Андрощук // Молодь і ринок. – 2007. – № 3–4. – С. 130–135.
- Андрощук І. П. Сучасні проблеми трудової підготовки старшокласників сільських загальноосвітніх навчальних закладів / І. П. Андрощук // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / Ред. кол.: Н. С. Побірченко (гол. ред.) та ін. – К. : Міленіум, 2005. – Вип. 12. – С. 12–19.
- Андрощук І. П. Лекційно-семінарська (практична) система навчання у трудовій підготовці старшокласників / І. П. Андрощук // Трудова підготовка в закладах освіти. – № 4. – 2004. – С. 16–20.
- Андрощук І.П. Стан трудової підготовки старшокласників сільських загальноосвітніх навчальних закладів: цифри та факти / І. П. Андрощук // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / Ред. кол.: Н. С. Побірченко (гол. ред.) та ін. – К. : Міленіум, 2004. – С. 12–20.
- Андрощук І.П. Сучасні проблеми трудової підготовки учнів у сільських загальноосвітніх школах / І. П. Андрощук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Вип. 5 / Ред. кол.: І. А. Зязюн (голова) та ін. – Київ–Вінниця : ДОВ Вінниця, 2004. – С. 15–19.
Монографії
- Ihor Androszczuk Pozalekcyjna artystyczno-techniczna działalność uczniów jako ważny składnik aktywności zawodowej nauczycieli. Dylematy jakości kształcenia w szkole wyższej: monografie / red.Mariusz Śniadkowski. Lublin : Politechnika Lubelska, 2021. – s. 76-138.
- Андрощук І.П. Проектування змісту професійної підготовки майбутніх вчителів трудового навчання і технологій. Проєктна технологія в інноваційному освітньому процесі: теорія і практика: колективна монографія / за заг. ред. О.М. Коберника; МОН України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. – Умань: Візаві, 2021. С. 148-166.
- Андрощук І. П. Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання та технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів: теорія і методика : монографія / І. П. Андрощук. – Хмельницький : ФОП Мельник А.А., 2019. – 432 с.
- Androshchuk V. The main factors of future handicraft and technology teachers’ training for pedagogical interaction. Actual problems of modern science : monograph / I. V. Androshchuk, I. Р. Androshchuk.; edited by Musial Janusz, Polishcuk Oleh, Sorokatji Ruslan. Bydgoszcz : UTP University of Science and Technology, 2017. – P. 900–908.
- Андрощук І. П., Коберник О. М. Технологічна підготовка старшокласників сільських загальноосвітніх навчальних закладів: теорія і методика : монографія / І. П. Андрощук, О. М. Коберник. – Умань : СПД Жовтий, 2008. – 240 с.
Навчальні посібники
- Андрощук І. В., Андрощук І. П. Теорія та методика трудового навчання : навч. посібник / І. В. Андрощук , І. П. Андрощук. – Хмельницький : ХНУ, 2018. – 226 с. (Рекомендовано Вченою радою Хмельницького національного університету).
- Андрощук І. П. Теорія і методика навчання технологій : навч. посібник / І. П. Андрощук, І.В. Андрощук, В.В. Бербец, О.В. Бялик [та ін.] ; за заг. ред. О. М. Коберника. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – 474 с. (Гриф МОН України).
- Андрощук І. В. Методика виховної роботи : навч. посібник / І. В. Андрощук , І. П. Андрощук. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2014. – 320 с. (Гриф МОН України).
- Андрощук І. П. Логіко-структурні схеми з декоративно-прикладного мистецтва (вишивка, плетіння гачком та в’язання спицями) : навч.-наоч. посібник / І. П. Андрощук, І. В. Андрощук, О. В. Пиріжок. – Хмельницький : ФОП Цюпак А. А., 2013. – 164 с. (Гриф МОН України).
Матеріали конференцій
- Андрощук І.В., Андрощук І.П. Готовність майбутніх учителів технологій до професійної діяльності як педагогічна проблема. Розвиток технологічної освітньої галузі в руслі Нової української школи: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції кафедри теорії і методики технологічної освіти Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка (29 вересня 2023 року) / За заг. ред. проф. В.П. Титаренко, А.Ю. Цини; Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка, каф. теорії і методики технологічної освіти. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2023. С.26-30.
- Андрощук І. Методична підготовка майбутніх учителів технологій як важлива умова ефективності їх професійної діяльності. Сучасні тенденції підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2023. – Вип. 6. – С. 32 – 36.
- Андрощук І.В., Андрощук І.П. Проєктна діяльність як засіб підготовки майбутніх педагогів до реалізації освітніх завдань. Актуальні проблеми технологічної та професійної освіти : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції / за ред. М. С. Курача, І. В.Цісарук. Кременець: ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2023. С. 7-10.
- Андрощук І. Підготовка майбутніх учителів технологій в університетах США ⁄⁄ Професійне становлення особистості: проблеми та перспективи Тези доповідей ХІ міжнародної науково-практичної конференції, 25–26 листопада 2021 р., м. Хмельницький – ХНУ. – 2021 С. 197-198.
- Андрощук І. В. Хомовський В. Діалог культур в контексті підготовки майбутніх педагогів / І. Андрощук, І. Андрощук., В. Хомовський : збірник тез доповідей «Cучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті. Діалог культур як чинник інтеграції» : матеріали ІV міжнародної наук.-практ. конф. (Херсонська академія неперервної освіти, 28 лютого 2019 р.). – Варшава–Ужгород–Херсон : Посвіт, 2019. – С. 51–53.
- Андрощук І. В. Хомовський В. Педагогічна практика як провідна форма підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності / І. Андрощук, І. Андрощук., В. Хомовський // Новітні напрями в галузі права та освіти : матеріали всеукраїнської наук.-практ. конф., (12 квіт. 2019 р.). – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2019. – С. 96–99.
- Андрощук І. П. Принципи підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів / І. П. Андрощук // Актуальні проблеми технологічної, професійної освіти, культурології та дизайну : зб. матер. всеукраїнської наук.-практ. конф. з нагоди 40-річчя факультету технологій та дизайну ПНПУ ім. В. Г. Короленка (9–10 жовт. 2018 р.) / За ред. проф. В. П. Титаренко, А. Ю. Цини; Полтава : ПНПУ, 2018. – С. 69–75.
- Андрощук І. В. Реалізація суб’єктного підходу у підготовці майбутніх вчителів трудового навчання / І. В. Андрощук, І. П. Андрощук // Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців : тези доп. V всеукр. наук.-практ. конф., (Хмельницький, 30–31 берез. 2017 р.). – Хмельницький, 2017. – С. 62–64.
- Андрощук І. П. Етнографічна практика в процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій / І. П. Андрощук // Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи : тези доповідей ІХ міжнар. наук.-практ. конф., (Хмельницький, 9–10 листоп. 2017 р.). – Хмельницький, 2017. – С. 122–123.
- Андрощук І. П. Концептуальні засади підготовки вчителів трудового навчання до використання здоров’язбережувальних технологій у позаурочній художньо-технічній діяльності учнів / І. П. Андрощук // Формування здоров’язбережувальних компетентностей сучасної молоді: реалії та перспективи : зб. наук. праць всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої Всесвітньому Дню цивільної оборони та Всесвітньому Дню охорони праці (Полтава, 27–28 квіт. 2017 р.). – Полтава, 2017. С. 27–28.
- Андрощук І. П. Педагогічна практика в позашкільних навчальних закладах як засіб підготовки майбутніх вчителів трудового навчання та технологій до позаурочної діяльності / І. П. Андрощук // Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення та підходи : зб. матеріалів ІІ-ї міжнар. наук.-практ. конф., (10 берез. 2017 р.). – Баку–Ужгород–Дрогобич, 2017. – С. 145–147.
- Андрощук І. П. Методичний супровід підготовки учнівської молоді до вибору професії в позаурочній діяльності / І. П. Андрощук // Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (Київ, 7, 19 квіт. 2016 р.). – Київ, 2016. – Т. ІІ. – С. 37–39.
- Андрощук І. П. Оновлення змісту підготовки майбутніх учителів технологій як умова формування їхньої готовності до позаурочної художньо-технічної діяльності учнів / І. П. Андрощук // Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців : тези доповідей ІV всеукр. наук.-практ. конф., (Хмельницький, 20–21 квіт. 2016 р.). – Хмельницький, 2016. – С. 40–42.
- Андрощук І. П. Зміст підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнівської молоді. / І. П. Андрощук // Сучасні тенденції навчання природничо-математичних та технологічних дисциплін у загальноосвітній та вищій школі : матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., (Кропивницький, 17–22 жовт. 2016 р.). – Кропивницький, 2016. – С. 4–5.
- Андрощук І. П. Самоосвіта педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів / І. П. Андрощук // Методичні засади підвищення кваліфікації педагогічних працівників системи професійної освіти : зб. матеріалів всеукр. інтернет-конф. – Хмельницький, 2016. – С. 301–306.
- Андрощук І. П. Позаурочна предметно-перетворювальна діяльність майбутніх вчителів трудового навчання / І. П. Андрощук // Сучасний вчитель трудового навчання та технологій: досвід та перспективи : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., (Рівне, 26–27 жовт. 2016 р.). – Рівне, 2016. – С. 6–9.
- Андрощук І. П. Трудове навчання старшокласників в сільських загальноосвітніх навчальних закладах / І. П. Андрощук // Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи : тези доповідей ІІІ міжнародної наук.-практ. конф. – Хмельницький : ХНУ, 2005. – С. 86–88.
- Андрощук І.П. Вплив національних традицій на формування особистості учня у трудовому навчанні / І. П. Андрощук // Професійне становлення особистості : матеріали міжнародної наук.-практ. конф. – Хмельницький : ТУП, 2003. – С. 221–227.
- Каньковський І. Є., Андрощук І. П. Елементи народної архітектури на уроках трудового навчання як засіб формування національної свідомості учнів / І. Є. Каньковський, І. П. Андрощук / Професійне становлення особистості : матеріали міжнародної наук.-практ. конф. – Хмельницький : ТУП, 2001. – С. 67–70.
Статті у вітчизняних наукових журналах і збірниках наукових праць
- Андрощук Ірина, Андрощук Ігор, Григорук П. Методична підготовка майбутніх учителів як педагогічна проблема. Сучасні тенденції підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій, педагогів професійної освіти і фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2022. – Вип. 5. – С. 20-23.
- Андрощук Ігор. Мотивація навчальної діяльності учнів як педагогічна проблема // Педагогічний вісник Поділля [Електронний науково-методичний журнал]. – Хмельницький: ХОІППО, 2022. – №3.
- Yatsenko, V., Patsaliuk, I., Androshchuk, I., Dziurakh, Y., & Diomidova, N. A motivação dos alunos para a atividade profissional-pedagógica. Laplage Em Revista, 2021. 7(1), p.449-467. https://doi.org/10.24115/S2446-6220202171809p.449-467.
- Androszczuk I. P., Analiza stanu zajęć pozalekcyjnych dla młodzieży uczniowskiej na Ukrainie / I. P. Androszczuk // Społeczno-pedagogiczna użyteczność technologii informacyjnych / (red.) M. Śniadkowski. – Tom X. – Lublin : Drukarnia LIBER Duo S.C. – 2018. – S. 7–32.
- Андрощук І. П. Активізація творчої художньо-технічної діяльності учнів засобами сучасних технологій / І. П. Андрощук // Науковий часопис Нац. пед. у-ту ім. М. П. Драгоманова. Серія 13, Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. – Київ, 2017. – Вип. 8. – С. 3–7.
- Андрощук І. П. Педагогічна практика в позашкільних навчальних закладах як засіб практичної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій [Електронний ресурс] / І. П. Андрощук : електронний зб. наук. праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. – 2016. – № 2 (24). – Режим доступу: https://drive.google.com/ file/d/0B6QknaQCh-lHQjZua3h0VUtsblU/view.
- Андрощук І. П. Використання проєктної технології у позаурочній художньо-технічній діяльності [Електронний ресурс] : електронне наук. фах. вид. / І. П. Андрощук // Науковий вісник УМО. – 2016. – Вип.1., Ч. 1. – C. 19–30. – режим доступу: http://umo.edu.ua/images/content/institutes/imp/ vydannya/visnyk_umo/pedagogika/2_2016/.pdf.
- Андрощук І.П. Види навчальних програм та особливості їх розробки / І. Андрощук // Трудова підготовка в рідній школі. – 2015. – № 2. – С. 2–4.
- Андрощук І. Позаурочна предметно-перетворювальна діяльність учнів / І. Андрощук // Педагогічний вісник : наук.-пед. журнал Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. –2015. – № 3 (41). – С. 2–5.
- Андрощук І. П. Основні підходи до проведення моніторингу результатів навчання студентів / І. П. Андрощук // Професійне становлення особистості. – Хмельницький, 2013. – № 2. – С. 35–41.
- Андрощук І. П. Соціально-педагогічні передумови профільного навчання учнів старших класів сільських загальноосвітніх навчальних закладів / І. П. Андрощук // Дидактика професійної школи : зб. наук. пр.: Вип. 3 / Ред. кол.: С. У. Гончаренко (голова), В. О. Радкевич, І. Є. Каньковський (заст. голови) та ін. – Хмельницький : ХНУ, 2005. – 238 – С. 179–182.
Методичні розробки
- Інтерактивна практика : програма і методичні рекомендації для студентів спеціальності 015.36 «Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)» / уклад.: І.В. Андрощук, Г. В. Красильникова, І.П. Андрощук, Л.І. Шевчук. – Хмельницький : ХНУ, 2021. 28 с.
- Теорія та методика трудового навчання : практикум з дисципліни для студентів спеціальності 014.10 «Середня освіта (Трудове навчання та технології)» / І. В. Андрощук, І. П. Андрощук, О. В. Самборська. – Хмельницький : ХНУ, 2020. – 205 с.
- Андрощук І.П. Теорія та методика виховної роботи : курс лекцій для студ. спеціальностей: «Середня освіта (Трудове навчання та технології)» і «Професійна освіта» / І. П. Андрощук, І. В. Андрощук. – Хмельницький : ХНУ, 2018. – 206 с.
- Андрощук І. П. Підготовка майбутніх учителів трудового навчання та технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів : методичні рекомендації / І. П. Андрощук. – Хмельницький : ФОП Мельник А. А., 2017. – 116 с.
- Андрощук І. В., Андрощук І. П. Методика трудового навчання : практикум [для студентів спеціальності «Середня освіта (Трудове навчання та технології)»] / І. В. Андрощук, І. П. Андрощук. – Хмельницький : ХНУ, 2017. – 140 с.
- Андрощук І. В. Теорія та методика виховної роботи : практикум для студ. спеціальності «Середня освіта (Трудове навчання, технології, інформатика)» / І. В. Андрощук, І. П. Андрощук. – Хмельницький : ХНУ, 2016. – 124 с.
- Методичні рекомендації до виконання дипломних робіт [для студентів спеціальності «Технологічна освіта» денної та заочної форм навчання] / упоряд. : І. Є. Каньковський, І. В. Андрощук, І. П. Андрощук. –Хмельницький : ХНУ, 2014. – 48 с.
- Навчально-педагогічна практика : програма та метод. рекомендації до проведення навч.-педагог. практики для студ. денної і заочної форм навчання напрямів підготовки «Професійна освіта» і «Технологічна освіта» / упоряд. : І. Є. Каньковський, І. В. Андрощук, І. П. Андрощук, Г. В. Красильникова. – Хмельницький : ХНУ, 2011. – 36 с.
- Андрощук І. В. Організація і методика виховної роботи : метод. рекомендації до виконання практ. робіт для студ. напряму «Педагогічна освіта» / Упоряд. І. В. Андрощук, І. П. Андрощук. – Хмельницький : ХНУ, 2010. – 123 с.
- Андрощук І. П. Декоративно-прикладне мистецтво : метод. вказівки до виконання курсового проекту для студ. спеціальності «Педагогіка та методика середньої освіти. Трудове навчання» / І. П. Андрощук. – Хмельницький : ХНУ, 2009. – 32 с.
- Андрощук І. П. Проектування меблів : метод. вказівки до виконання курсового проекту студ. спеціальності «Педагогіка та методика середньої освіти. Трудове навчання» / І. П. Андрощук. – Хмельницький : ХНУ, 2008. – 34 с.
- Андрощук І. П. Навчально-технологічна практика : програма та метод. вказівки для студ. спеціальності «Трудове навчання і основи інформатики (технічна праця)» / І. П. Андрощук. – Хмельницький : ХНУ, 2005. – 21 с.
- Коберник О. М. Концепція трудової підготовки учнів сільських загальноосвітніх навчальних закладів / О. М. Коберник, С. І. Ткачук, І. П. Андрощук та ін. : Проект. – Умань: УДПУ, 2003. – 12 с.
Авторське право на твір
- Стаття «Smart-комплекси як засіб підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій у контексті сучасних вимог» № 127490 від 13.06.2024 р.
- Літературний письмовий твір наукового характеру “Методика виховної роботи ”Навчальний посібник № 111822 від 15 лютого 2022 р.
- Літературний письмовий твір наукового характеру “Теорія та методика трудового навчання” Навчальний посібник № 111818 від 15 лютого 2022 р.
- Літературний письмовий твір наукового характеру “Теорія та методика трудового навчання” Практикум № 111819 від 15 лютого 2022 р.
- Заявка на літературний письмовий твір наукового характеру “Підготовка майбутніх учителів трудового навчання та технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів: теорія і методика” Монографія № 111823 від 15 лютого 2022 р.
- Літературний письмовий твір наукового характеру “Теорія та методика навчання технологій” Навчальний посібник № 61100 від 10.08.2015 р.