Анкета | Результати | Результати | Результати | Результати | Результати |
Оцінювання якості освітньо-професійної програми | 2019-2020 н. р. | 2020-2021 н. р. | 2021-2022 н. р. | 2022-2023 н. р. | 2023-2024 н.р. |
Оцінювання якості практичної підготовки | 2019-2020 н.р. | 2020-2021 н.р. | 2021-2022 н.р. | 2022-2023 н.р. І семестр | 2023-2024 н.р. І семестр |
Дотримання академічної доброчесності здобувачами вищої освіти | 2019-2020 н.р. | 2020-2021 н.р. | 2021-2022 н.р. | | |
Оцінювання якості викладання навчальної дисципліни | | | 2021-2022 н.р. | 2022-2023 н.р. І семестр ІІ семестр | 2023-2024 н.р. І семестр ІІ семестр |
Організація дистанційного навчання в умовах карантину | | | 2021-2022 н.р. | | |
Моніторинг якості організації самостійної роботи в освітньому процесі за дистанційними технологіями навчання | | | 2021-2022 н. р. | | |
Опитування щодо організації навчального процесу з 27.11.2023
| | | | | 2023-2024 І семестр |
АНКЕТУВАННЯ ВИПУСКНИКІВ
|
Оцінювання якості професійної підготовки випускниками | | 2020-2021 н. р. | 2021-2022 н. р. | 2022-2023 н. р. | |
АНКЕТУВАННЯ РОБОТОДАВЦІВ
|
Оцінювання якості професійної підготовки роботодавцями | | | | 2022-2023 н. р. | |
АНКЕТУВАННЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
|
Оцінювання якості змісту та реалізації освітньої програми, її подальше удосконалення | | | | 2022-2023 н. р. | |
Дотримання академічної доброчесності науково-педагогічними працівниками | | 2020-2021 н. р. | 2021-2022 н. р. | 2022-2023 н. р. | |
Ефективність організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання | | | 2021-2022 н. р. | | |