Науково-дослідна робота викладачів кафедри технологічної та професійної освіти і декоративного мистецтва проводиться згідно індивідуальних планів викладачів.
Науковою проблемою досліджень кафедри є «Психолого-педагогічна система становлення фахівця».
Робота виконується за такими напрямами:
- Теоретичні та методичні основи підготовки майбутніх педагогів до взаємодії у професійній діяльності – проф. Андрощук І.В.
- Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх педагогів до організації позаурочної художньо-технічної діяльності – проф. Андрощук І.П.
- Моніторинг якості професійної підготовки фахівців – проф. Красильникова Г.В.
- Система забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти ЗВО – проф. Красильникова Г.В.
- Теоретичні та методичні засади проектування змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів автомобільного профілю – доц. Герніченко І.І.
- Система підготовки фахівців з декоративного мистецтва у вищій школі – доц. Корницька Л.А.
- Формування акмеологічної компетентності майбутнього вчителя технологій засобами художньо-технічних дисциплін – доц. Лівшун О.В.
- Розвиток творчих здібностей майбутніх вчителів трудового навчання та технологій засобами образотворчого мистецтва – доц. Хренова В.В.
- Формування цифрової компетентності майбутніх педагогів – доц. Красильников С.Р.
- Педагогічні умови підвищення якості навчання майбутніх інженерів-педагогів з “Конструювання швейних виробів” – ст. викл. Міщенко О.В.
- Перспективи підготовки фахівців для швейної галузі України – ст. викл. Міщенко О.В.
- Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх викладачів практичного навчання у галузі швейного виробництва – ст. викл. Білик В.В.
- Розробка психолого-педагогічної системи розвитку особистості професіонала автомобільного профілю – ст. викл. Приймак В.М.
- Підготовка вчителів технологій до моніторингу навчальних досягнень учнів – ст. викл. Самборська О.В.
- Специфіка викладання дисциплін художньо-творчого циклу для студентів спеціальності «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» – ст. викл. Крулик Б.В.
Згідно науковій проблемі дослідження співробітниками кафедри було підготовлено та захищено:
- кандидатські дисертацій:
-
- Лук’яненко Г.І. Підготовка майбутніх учителів трудового навчання до формування культури харчування учнів 5-9 класів (2007 р.)
- Андрощук І.П. Методика технологічної підготовки учнів старших класів сільських загальноосвітніх навчальних закладів (2008 р.)
- Андрощук І.В. Формування естетичної культури майбутніх викладачів спеціальних дисциплін професійних навчальних закладів швейного профілю (2009 р.)
- Корницька Л.А. Педагогічні засади використання етнодизайну у професійній підготовці інженерів-педагогів швейного профілю (2010 р.)
- Герніченко І.І. Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання будови автомобіля засобами рекурсивних моделей (2010 р.)
- Лівшун О.В. Формування професійної готовності майбутнього вчителя технологій до навчання учнів основ агровиробництва (2015 р.)
- Хренова В.В. Підготовка майбутніх учителів технологій до профільного навчання учнів старших класів основам швейної справи (2015 р.)
- Білик В.В. Формування проектувальної компетентності у майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю в процесі професійної підготовки (2015 р.)
- Самборська О.В. Підготовка майбутніх магістрів технологічної освіти до моніторингу навчальних досягнень студентів (2018 р.)
- Дрозіч І.А. Формування фахової компетентності майбутніх кухарів у професійно-технічних навчальних закладах (2018 р.)
- Бохонько Є.О. Підготовка майбутніх інженерів-педагогів галузі автотранспорту до моделювання технологічних процесів (2017 р.)
- докторські дисертації:
-
- Каньковський І.Є. Система професійної підготовки майбутнього інженера-педагога автотранспортного профілю (2015 р.)
- Красильникова Г.В. Теоретичні та методичні засади моніторингу якості професійної підготовки інженерів швейної галузі у вищому навчальному закладі (2016 р.)
- Андрощук І.В. Теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії у педагогічній діяльності (2018 р.)
- Андрощук І.П. Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів (2019 р.)