Захист курсових робіт з методики трудового навчання студентами групи ТН-18-1

28 грудня 2021 року відбувся захист курсових робіт з методики трудового навчання студентами групи ТН-18-1, що навчаються за освітньою програмою «Середня освіта. Трудове навчання та технології, інформатика».

Ольга Назарова відмітила важливість створення в учнів позитивного ставлення до навчальної діяльності за допомогою активізації навчально-пізнавальної діяльності, що дає змогу розвинути у них прагнення до поглибленого опанування знань, умінь та навичок. Систему роботи вчителя щодо активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів слід будувати з врахуванням поступового та цілеспрямованого розвитку творчих пізнавальних здібностей учнів та розвитку їх мислення.

Настею Гриньо було відмічено, що саме мотивація навчально-пізнавальної діяльності сприяє активізації учнів, стимулює їх до активної пізнавальної діяльності. Вступна мотивація здійснюється у формі бесіди, демонстрації, показу явища чи предмета. Основними методами для проведення вступної мотивації є мотивуюча демонстрація та мотивуючий вступ. Поточна мотивація використовується для підтримки зацікавленості учнів до навчального процесу. Використовують такі методи як цікаві факти, історичні відомості, ігрові та проблемні методи, інтерактивні методи. Поточна і заключна мотивація передбачає використання відповідних методів та прийомів навчання, які представлено на рисунку. Заключна мотивація використовується на підсумковому етапі уроку, вона заохочує учнів закріпити, повторити певні знання та вміння.

Настя Калитюк розкрила проблему використання усної народної творчості як засобу виховання школярів набуває актуальності за нових соціокультурних умов. Тому, що розбудова освітньої системи на засадах особистісно-зорієнтованої педагогіки потребує пошуку засобів навчання та виховання, які б надали учням можливість для розвитку інтелектуальних і творчих здібностей, розвитку моралі та  моральних якостей, формування етичних поглядів та смаків.

Практичну цінність становлять методичні розробки студентів під час написання курсових робіт, зокрема укомплектовані засоби усної народної творчості, розроблені засоби активізації та контролю навчальних досягнень.