Неформальна освіта та академічна мобільність

 

АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ

Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу у Хмельницькому національному університеті

МІЖНАРОДНА АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ

  1. Сертифікат Ковальчук М., ТН-20

ВНУТРІШНЯ АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ

Пакет документів

  • Заява
  • Індивідуальний навчальний план (видає деканат)

НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА

Положення про порядок визнання та перезарахування результатів навчання здобувачів вищої освіти у Хмельницькому національному університеті

Презентаційний матеріал для здобувачів “Що таке неформальна освіта?”

ПЕРЕЛІК ПЛАТФОРМ З ВІДКРИТИМИ НАВЧАЛЬНИМИ КУРСАМИ:

ВЕБІНАР “УПРОВАДЖУЄМО КОНЦЕПЦІЮ “НУЛЬ ВІДХОДІВ” НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ” (2024 р.)

ВЕБІНАР “АРТ-ТЕРАПІЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРАКТИЦІ. ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ” (2024 р.)

ВЕБІНАР “ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ – ПЕРСОНАЛЬНИЙ ПОМІЧНИК ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ” (2024 р.)

ВЕБІНАР “ОЦІНЮВАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ: СУЧАСНІ МЕТОДИКИ ТА ДІЄВІ ІНСТРУМЕНТИ” (2024 р.)

ВЕБІНАР “ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТУ ТЕХНОЛОГІЇ В НУШ(2024 р.)

ОНЛАЙН-КУРС “НАВЧАЙСЯ. ГРАЙ. ПРАЦЮЙ” НА ПЛАТФОРМІ EdEra (2024 р.)

АРТТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ТА ВІДНОВЛЕННЯ ПСИХОЕМОЦІЙНОГО СТАНУ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ (2024 р.)

ОНЛАЙН-КУРС “МИСТЕЦТВО ВИКЛАДАННЯ” (2024 р.)

ОНЛАЙН-КУРС “КЛЮЧОВІ УМІННЯ 21-ГО СТОЛІТТЯ” (2024 р.)

ОНЛАЙН-КУРС “НАУКА ПРО НАВЧАННЯ: ЩО МАЄ ЗНАТИ КОЖЕН ВЧИТЕЛЬ?” (2024 р.)

ОНЛАЙН-КУРС “УСПІШНЕ ВЧИТЕЛЮВАННЯ – ПРОСТІ РЕЦЕПТИ НА ЩОДЕНЬ” (2024 р.)

ВЕБІНАР “ЯК УМОТИВУВАТИ ТА ЗАЦІКАВИТИ УЧНІВ? СТВОРЮЄМО ЗАХОПЛИВІ УРОКИ” (2024 р.)

ОНЛАЙН-КУРС “ШКОЛА ДЛЯ ВСІХ” (2024 р.)

ОНЛАЙН-КУРС “УЧАСТЬ БАТЬКІВ У ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ” (2024 р.)

ОНЛАЙН ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ “ПЕДАГОГІКА СЕРЦЯ І ДОБРА АКАДЕМІКА ІВАНА ЗЯЗЮНА” (2024 р.)

ВЕБІНАР “МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПРОЦЕСІ ЗМІШАНОГО ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ” (2024 р.)

ВЕБІНАР “РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕМИ “КОМП’ЮТЕРНА АНІМАЦІЯ”” (2024 р.)

ВЕБІНАР “ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЕКОПРОСТІР: СТВОРЮЄМО СЕРЕДОВИЩЕ ДЛЯ ТВОРЧОСТІ І РОЗВИТКУ” (2024 р.)

РЕАЛІЗАЦІЯ ІНФОРМАТИКИ В НУШ: ВИВЧАЄМО АЛГОРИТМИ В 6-7 КЛАСАХ

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЗА НАПРЯМОМ «ЦИФРОВІЗАЦІЯ СУСПІЛЬСТВА ТА ОСВІТИ» З ТЕМИ: «ЦИФРОВА ПЕДАГОГІКА ТА ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА ІЗЗІ» (2024 р.)

ВЕБІНАР “ІНФОРМАТИКА В 7 КЛАСІ: ДО ЧОГО ГОТУВАТИСЯ?” (2024 р.)

ОНЛАЙН-КУРСАКАДЕМІЧНА ДОБРОБЧЕСНІСТЬ” (2023 р.)

КЕЙС УЧИТЕЛЯ НУШ: ОЦІНЮВАННЯ, ЩО МОТИВУЄ. ІНСТРУМЕНТИ ЗДІЙСНЕННЯ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ” (2023 р.)

ВЕБІНАР “ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ТЕМИ “КОМП’ЮТЕРНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ” В КУРСІ ІНФОРМАТИКИ 6 КЛАСУ НУШ” (2023 р.)

ОНЛАЙН-КУРС “УЧАСТЬ БАТЬКІВ У ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ(2023 р.)

ОНЛАЙН-КУРС “ШКОЛА ДЛЯ ВСІХ” (2023 р.)

ОНЛАЙН-КУРСАКАДЕМІЧНА ДОБРОБЧЕСНІСТЬ” (2022 р.)

ОНЛАЙН-КУРС “ОСВІТА ДЛЯ ВСІХ: РІЗНОМАНІТНІСТЬ, ІНКЛЮЗІЯ ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК” (2022 р.)

ВЕБІНАР “НАРОДНА ЛЯЛЬКА З ПАПЕРОВИХ СЕРВЕТОК ЯК ЗАСІБ НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДИТИНИ” (2022 р.)

ВЕБІНАР АКАДЕМІЇ ЦИФРОВОГО РОЗВИТКУ “ОНОВЛЕННЯ ТА ДОПОВНЕННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ GOOGLE ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ОНЛАЙН” (2022 р.)

ВЕБІНАР АКАДЕМІЇ ЦИФРОВОГО РОЗВИТКУ “ЕФЕКТИВНІ РІШЕННЯ GOOGLE ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ОНЛАЙН” (2022 р.)

ВЕБІНАР “ПОДІЛЬСЬКА ТРАВЛЕНА ПИСАНКА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ” (2022 р.)

ОНЛАЙН-КУРС “ЗНАЙ СВОЮ УКРАЇНУ. РІЗДВО” (2022 р.)

НАВЧАЛЬНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ КУРС: “БАЗОВІ ПРАВИЛА ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ” (2021 р.)

ОНЛАЙН-КУРСАКАДЕМІЧНА ДОБРОБЧЕСНІСТЬ” (2021 р.)