В період з 3.02. по 16.02.2020 р., в Хмельницькому палаці творчості дітей та юнацтва, студенти спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології, інформатика) проходили свою першу педагогічну практику. Метою практики було формування готовності майбутніх вчителів трудового навчання, технології та інформатики до організації та керівництва позаурочною роботою у закладах позашкільної та загальної середньої освіти.
Педагогічна практика в закладах позашкільної освіти відіграє значну роль у підготовці майбутніх фахівців, адже забезпечує поєднання їх теоретичної підготовки практичною педагогічною діяльністю в умовах роботи закладів такого типу, сприяє формуванню творчого відношення до педагогічної діяльності, визначає ступінь їх практичної підготовки та рівень педагогічної майстерності. Важливим є й те, що вона сприяє закріпленню психолого-педагогічних та методичних знань з дидактики, теорії виховання, загальної, вікової та педагогічної психології та інших фахових дисциплін.
Під час проходження практики студенти мали змогу ознайомитись з організацією та плануванням роботи гуртків позашкільних установ, організовували та проводили виховні заходи.
Виконуючи завдання практики, розробляли необхідні методичні та дидактичні матеріали, організовували і проводили заняття гуртків з бісероплетіння, судномоделювання, ліплення, образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва.
Одним із результатів практики, мабуть чи не найважливішим – є задоволені творчою співпрацею студенти та діти, які відвідують гуртки Хмельницького палацу творчості дітей та юнацтва.
Кандидат педагогічних наук,
доцент кафедри ТПО і ДМ
Хренова Вікторія Валеріївна