28 червня 2023 року відбувся захист курсових робіт з дисципліни «Робота в матеріалі» здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти гр. ДМ-20 (третій курс) за освітньо-професійною програмою «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво».
Метою курсової роботи було виготовлення художнього виробу в матеріалі в залежності від обраної спеціалізації: «художня обробка деревини» або «художній текстиль».
Під час захисту студенти демонстрували виконанні художні твори. Доповідали про особливості їх виконання, використані матеріали, послідовність виконання, давали їм естетичну оцінку.
Студенти спеціалізації «художня обробка деревини» виконували анімалістичні скульптури. Зокрема, Павло СЛОВІЦЬКИЙ продемонстрував роботу виконану в деревині під назвою «ТУР», де присутній прийом стилізації, що виявляє найхарактерніші риси тварини. Також в цій роботі автором використано поєднання двох матеріалів: деревина (липи) для тулуба і метал (мідь) – роги.
Яна ВАСЬКОВЕЦЬКА виконала анімалістичну скульптуру «Кролик», де також використовувався прийом стилізації для виявлення найхарактерніших рис тварини. Тетяна ЗАВОРОТНА теж виконувала анімалістичну скульптуру – «Синій лис», надихнувшись казкою Івана ФРАНКА «Фарбований лис».
Ці роботи виконані на високому естетичному рівні і заслуговують на високу оцінку.
Студенти спеціалізації «художній текстиль» представляли роботи виконані в різних техніках, а саме: Вікторія ГАРУЛІЧ виконала художній твір «Дерево життя» технікою «трафаретний друк» в кольорах державного прапора, що відображає зв’язок української прадавньої культури з сучасними технологіями.
Марія БОРОДКІНА виконувала художній твір «Квіти весни». Для їх виконання обрала квіти нарцисів, які живописно викладала напів-вовняними нитками скрученими у джгути. Така техніка відноситься до нових текстильних технік і класифікується як «ниткографія» (нетканий гобелен), особливістю якої є передача кольорових градаційу і фактури за допомогою кольорових ниток, а не фарби.
Цю ж техніку обрала й Яна ПРИСТУПА, для виконання художнього твору – «Цвіт півоній», надихаючись творчістю Катерини БІЛОКУР та її «квітучими» творами. Подача її зображення є більш декоративно-графічною ніж «живописною».
Техніку вишивки «настил» використала у своїй роботі Діана БІЛИК. Нікіта ГЕРАСИМЕНКО створив текстильну інсталяцію.