Робота викладачів кафедри в журі І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України у 2023/2024 навчальному році

19.01.2024 р. відбувся І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України у 2023/2024 навчальному році.

Основними завданнями Конкурсу є : стимулювання творчого самовдосконалення дітей, учнівської молоді; виявлення, розвиток обдарованих учнів, надання їм допомоги у виборі професії, залучення їх до науково-дослідницької, наукової, проєктної, конструкторської, винахідницької та пошукової діяльності; реалізація здібностей талановитих учнів; формування творчого покоління молодих науковців та практиків для різних галузей суспільного життя; формування у колах учнівської молоді навичок дослідницької роботи, відповідальності за результати власних досліджень; популяризація досягнень науки, техніки та новітніх технологій; підбиття підсумків роботи гуртків, секцій, наукових товариств учнів; залучення професорсько-викладацького складу, аспірантів, студентів закладів вищої освіти, працівників наукових установ до активної роботи з обдарованою учнівською молоддю; формування команд для участі в регіональних, обласних, всеукраїнських та міжнародних олімпіадах, конкурсах, турнірах

Викладачі кафедри працювали в складі журі в декількох напрямках:

Корницька Л.А. – відділення «Літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства», секція «Теорія, історія мистецтв та арткритика»,

Герніченко І.І., Бохонько Є.О. – відділення «Інженерії та матеріалознавства» секція «Електроніка та приладобудування; Матеріали та адаптивні технології; Аерокосмічна техніка та оборонні технології; Екологічно безпечні технології та ресурсозбереження»,

Міщенко О.В. – відділення «Історії», секція «Етнологія»,

Крулик Б.В. – відділення «Літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства», секція «Фольклористика».

Члени журі забезпечували об’єктивність оцінювання проєктів учасників та визначали переможців І етапу Конкурсу в кожній з зазначених наукових секцій.