21 листопада 2025 року відбувся захист переддипломної практики, що проходили у закладах загальної середньої освіти здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня групи СОТм-24-1, що навчаються за ОПП “Середня освіта. Технології та інформатика”.

Метою переддипломної практики є підготовка здобувачів до виконання випускної кваліфікаційної роботи, формування та розвиток у них здатності розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері середньої освіти за предметною спеціальністю «Технології», що передбачає поглиблене осмислення
професійної проблеми, практичного застосування теоретичних знань, методів самостійного дослідження для вирішення конкретних завдань щодо вдосконалення освітнього процесу з технологій у закладах загальної середньої освіти.
Завдання переддипломної практики:
- узагальнення й систематизація професійних знань, які розкривають теоретичні основи та практичні питання технологічної освіти у закладах загальної середньої освіти;
- удосконалення умінь відбирати, аналізувати, узагальнювати, систематизувати та обробляти інформацію;
- удосконалення умінь виокремлювати проблеми освітнього процесу на уроках технологій у закладах загальної середньої освіти і обґрунтовувати конкретні пропозиції щодо їх вирішення;
- закріплення умінь визначати і використовувати причинно-наслідкові зв’язки процесів та явищ у сфері технологічної освіти;
- удосконалення умінь використовувати методи дослідження для вирішення конкретних завдань щодо вдосконалення освітнього процесу на уроках технологій у закладах загальної середньої освіти.
Для формування загальних та фахових компетентностей спеціальності та досягнення програмних результатів навчання, зазначених в освітньо-професійній програмі, програмою практики передбачено такі види діяльності здобувачів вищої освіти:
- аналіз чинних нормативних документів в галузі загальної середньої освіти, відповідно до теми кваліфікаційної роботи;
- вивчення питань організації освітнього процесу на уроках технологій в закладі освіти, основних напрямів його роботи;
- аналіз змісту і видів навчально-методичної документації, з врахуванням теми кваліфікаційної роботи;
- відвідування уроків досвідчених педагогів та їх аналіз в контексті теми кваліфікаційної роботи (при необхідності);
- визначення проблем в контексті теми кваліфікаційної роботи (проведення анкетування, спостереження, опитування учнів закладу загальної середньої освіти та вчителів технологій) та обґрунтування потенційних напрямів їх вирішення;
- обґрунтування теоретичних положень для підвищення якості освітнього процесу в контексті теми кваліфікаційної роботи;
- апробація навчально-методичних розробок, які забезпечують вирішення виокремлених проблем в контексті теми кваліфікаційної роботи;
- проведення науково-дослідної роботи в межах виконання кваліфікаційної роботи;
- укладання звітної документації з переддипломної практики.






































Під час захисту студенти презентували власні результати проходження практики та мали змогу висловити рекомендації щодо удосконалення її програми.