20 червня 2023 року відбувся захист результатів пленерно-живописної практики здобувачами групи ДМ-21-1, які навчаються за спеціальністю «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво». Практика проходила протягом трьох тижнів з 29 травня по 18 червня 2023 року. Керівник практики – старший викладач кафедри Крулик Богдан Володимирович.
![](https://tpodm.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/19/0-02-05-6c0b6aa46e72f29be1957e9661d001ccb2bece2f9c3e580bc306261f376a70da_63f76976e01baa76-1024x577.jpg)
Кожен із здобувачів виконав та презентував по 12 живописних робіт, серед яких:
- Замальовки у ботанічному саду ХНУ (рослинність, каміння тощо);
- Етюди квітів;
- Етюди дерев;
- Етюди птахів;
- Етюди домашніх тварин;
- Замальовки фігури людини;
- Етюд річки;
- Архітектурний пейзаж (за репродукціями або з натури);
- Етюд моста через річку;
- Етюди вікон, балконів, дверей (за репродукціями або з натури);
- Хмельницький пейзаж;
- Пейзаж з вікна.
![](https://tpodm.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/19/0-02-05-0cb3f4822ccb36d5450b369fb07e04b6dea1d2483fc08d51a8b1b34470158c2e_f21c2fa3845f6734-1024x577.jpg)
![](https://tpodm.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/19/0-02-05-5dead3d79aa526a85617fd801c525f095c4442da67fa634340d1cb96ea7de71b_e4c4e86b093b2dcb-1024x577.jpg)
![](https://tpodm.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/19/0-02-05-7ed043d57f2d65d5735ceecbba4888b8795e2a5d5a84c69ca9fc8661bbe8dca0_4b82b64238cfda9e-1024x577.jpg)
![](https://tpodm.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/19/0-02-05-8ed46bd72d5516af2211cccfac9f91af6e5b33c35fb92015690f39476d166fb3_b056a3cdd428ed76-1024x577.jpg)
![](https://tpodm.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/19/0-02-05-95dc4cc733ae1a9181979bf14d425ee7c45bdd46cd8d1ad5a203829d96b0cc35_6f52307743e927d8-1024x577.jpg)
![](https://tpodm.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/19/0-02-05-fa6d41898c756e62ffc6c2824df713c1e8394c667b99e4ba9c5f6663a6729e2e_5ceb4baef24ced72-1024x577.jpg)
Пленерно-живописна практика є навчально-творчим продовженням освітнього процесу. Протягом проходження практики здобувачі вищої освіти мали змогу сформувати поняття про пленер як вид самостійної творчої роботи, де простежується тісний зв’язок світу природи і людини, розширюються знання про навколишній світ з точки зору форм, ліній, кольору тощо, формується пізнавальна і творча активність майбутніх художників, уміння викладати свої враження через побачене на папері засобами художнього чи графічного письма, не боятись помилок, розвивати спостережливість та увагу.